Från dröm till verklighet

Hej, tänk alla drömmar vi har och som vi tror bara är drömmar. Några blir faktiskt konkret verklighet! Därför är drömmar viktigt, det finns en stark drivkraft i dem. De kan stoppas in i målsättningens fack men jag tycker de är mer åt visionens håll. En dröm för mig är något du nästa inte tror på själv men bit för bit läggs pusslet ihop till drömmens verklighet. Och då infinner sig ett lyckorus som efter ”en stund” blir till tomhet när allt är uppnått……nästa dröm har då redan börjat sin resa…….. en av mina drömmar är att kunna bygga mitt varumärke/min konst globalt. 

Så ”dream on” ……  mvh AC

DreamsDreams

Om konststein

Konstnär med intuitivt måleri, akryl på unikt organiskt japanskt papper. Gör många resor som ger mig inspiration bl.a från Tokyo, Japan. Bor i Malmö, Sverige Visa alla inlägg av konststein

Lämna en kommentar